Levering en retourneren

Overzicht

Ons restitutie- en retourbeleid is 30 dagen geldig. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om te kunnen worden geretourneerd, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als toen je het ontving. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Bepaalde soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke waren zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen intieme of sanitaire producten, gevaarlijke materialen, brandbare vloeistoffen of gassen.

Andere niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare software
  • Bepaalde artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om je retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig

Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.

In bepaalde situaties wordt alleen een gedeeltelijke restitutie gegeven:

  • Boeken die duidelijke sporen van gebruik vertonen
  • Geopende cd’s, dvd’s, VHS-banden, software, videospelletjes, cassettes of vinylplaten.
  • Elk artikel dat niet in originele staat is, dat beschadigd is of dat onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan een fout van onze kant.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

 

Terugbetalingen

Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te informeren dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten je ook weten of je restitutie is goedgekeurd.

Als je verzoek is goedgekeurd, wordt je restitutie verwerkt en wordt het bedrag binnen enkele dagen automatisch teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.

 

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening.

Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, want het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is geregistreerd.

Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak een verwerkingstijd voordat de terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en nog steeds je restitutie niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

 

Sale-artikelen

Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden terugbetaald. Sale-artikelen kunnen niet worden terugbetaald.

 

Ruilen

We ruilen artikelen alleen om als ze defect of beschadigd zijn. Als je een artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, neem dan contact met ons op.

 

Geschenken

Als het artikel op het moment van aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je een tegoedbon voor de waarde van je retourzending. Na ontvangst van het geretourneerde artikel wordt per post een cadeaubon naar je toegestuurd.

Als het artikel op het moment van aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar je is verzonden, ontvang je een tegoedbon voor de waarde van je retourzending. Na ontvangst van het geretourneerde artikel wordt per post een cadeaubon naar je toegestuurd.

 

Goederen retourneren

Neem contact met ons op als u uw product wilt retourneren.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je product. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u uw geld terugkrijgt, worden de verzendkosten in mindering gebracht op uw terugbetaling.

De levertijd van het omgeruilde product kan variëren, afhankelijk van waar je woont.

Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen om een getraceerde verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we het geretourneerde artikel ontvangen.

 

Heb je meer hulp nodig?

Neem contact met ons op als je vragen hebt over terugbetalingen en retourzendingen.

0